תוכנית אולפן משלכם:

רמה חדשה של השפעה.

תוכניות אולפן הן כלי יעיל וייחודי לארגונים ולמותגים שרוצים להוביל את השיח בתחומם, לבנות לעצמם אוטוריטה ולהפוך לשחקנים משמעותיים בזירות שלהם.

תוכן שמייצר השפעה – הפקה ברמה טלוויזיונית, הגשה על ידי טאלנט מוכר, וצוות פאנליסטים ייחודי לכם, בונה מוצר קצה ייחודי ומשמעותי שמתבלט מעל התכנים שכולם עושים. הוא גם יכול להשפיע על סדר היום הציבורי והתקשורתי.

תוצרים שתפורים לכל מדיום – תוכנית אולפן טובה יוצרת אימפקט כפול: המוצר השלם מושך אליו קהלי יעד מדוייקים, והחיתוך שלו ל"רילסים" מדויקים יכול להביא ", מאות אלפי צפיות ולהגיע לקהלים רחבים.

האולפן שלנו: מקצה לקצה עם ציוד קצה.

באולפן שלנו אתם מקבלים צוות הפקה שעוטף אתכם מקצה לקצה עם חבילה מקיפה: מרעיונאות, דרך ייצור ליינאפ ותחקיר, ועד להפקה עצמה – כולל תיאומים, חניות, הכנות, צילום, עריכה, אפטר וכתוביות.

האולפן שתקבלו כולל ציוד קצה בתחום הפקות האולפן: ארבע מצלמות רובוטיות 4K שמכסות כל זווית, קירות ומסכי LED שמחליפים אווירה ועיצוב בהתאם לכל לקוח, וקונטרול־רום מתקדם המופעל על ידי צוות מקצועי מקיף.

תהיו רגועים. הצוות הכי טוב נמצא מאחוריכם.

הפקת תוכנית אולפן מחייבת עבודה מסונכרנת של צוות שלם. אצלנו תקבלו מעטפת כוללת בדמות במאי, נתב, צלם, איש סאונד, מפעיל פרומפטר, עורך תוכן, מאפרת, מעצב שיער, מפיקה ראשית ועוזרי הפקה שמבטיחים שהכול ייראה, יישמע וירגיש מושלם.

וכמובן, אנחנו האולפן היחיד בישראל שמעמיד לרשותכם צוות תוכן שלכם – דסק המתכנה – עם תחקירנים, כותבים ועורכים ברמה הגבוהה ביותר.

אווירה שעושה את ההבדל

נכנסתם לאולפן שלנו? אתם כבר בחוויה אחרת. אתם לא רק מרגישים שאתם באולפן טלוויזיה מהשורה ראשונה, אלא גם שאתם בבית. איך אנחנו יודעים? כי האורחים בוחרים להישאר אצלנו לעוד קפה ולעוד שיח. הקשרים העסקיים הנרקמים מאחורי הקלעים, בחדר ההמתנה, חשובים לפעמים לא פחות מהתוכנית עצמה.

 

 

בקר שליטה במצלמה

אתם שאלתם ← אנחנו עונים 

כי זה ז'אנר טלוויזיוני שבונה אוטוריטה ברמה גבוהה. הפקת תוכנית אולפן שנכנסת לעומק התחום בו אתם עוסקים מאפשרת להוכיח את המקצועיות שלכם, לעניין קהלי יעד מדויקים, ואף להגיע לקהלי יעד חדשים שיתעניינו ברגעי השיא של התוכנית – גם B2B וגם B2C.
שאלה מצוינת. קהל היעד שיצפה בתוכנית שלכם במלואה הוא אמנם מאוד מדויק אך קטן יחסית לקהלים הנוספים שיצפו בחלקים מהתוכנית ("רילסים"). ה"רילסים" יכולים להגיע למאות אלפי צפיות כל אחד, והם בונים את האוטוריטה לא פחות מצפייה בתוכנית אולפן מלאה. זה קורה בזכות הנראות, עומק הדיון, הטאלנט שמגיש את התוכנית, והמרואיינים שהגיעו לאולפן. למה לא להפיק רק "רילסים" במקום תוכנית שלמה? כי הלוק אנד פיל מחייב יצירת תוכנית שלמה. תסתכלו על הפרק "The Muffin Tops" בסיינפלד, ותבינו בדיוק למה אנחנו מתכוונים.
כמה דברים:
  1. מבנה התוכנית והנושאים לדיון חייבים להיבנות לאחר תחקיר מעמיק וחשיבה יצירתית.
  2. להקפיד על הזמנת פאנליסטים שיודעים ליצור דיון מעמיק ולעניין קהל רחב.
  3. בחירת טאלנט שינחה את הפאנל וישדר עיתונאות ברמה גבוהה.
קודם כל, כי יש לנו מומחיות בהפקות כאלה, וצוות מיומן ומקצועי שדואג להכל מקצה לקצה: מהרעיון, דרך ההפקה ועד המוצר המוגמר. שנית, אנחנו האולפן היחיד שמאחוריו עומדת מערכת תוכן שלמה של המתכנה, המספקת שירותי תחקיר, כתיבה ועריכה ברמה הגבוהה ביותר.
הרבה. אבל מתוכנית אחת אפשר ליצור הרבה מוצרי-משנה, מה שהופך את ה ROI למעולה.